У Victoria’s Secret з’явився конкурент, який виробляє білизну для звичайних жінок





«Ейрі» (Aerie) — американський бренд, який підкорив серця молодих жінок. Він став виробляти білизна, наближене до реальних форм покупців. Для своєї реклами компанія відмовилася використовувати фотошоп, щоб показати досконале тіло і те, як на ньому виглядає ідеальна нижня білизна. Замість цього «Ейрі» взяла курс на природність форм і тільки виграла. На даний момент компанія бурхливо і стрімко зростає і стає життєздатним конкурентом Victoria’s Secret.

Пропонуємо оцінити, чому «Ейрі» починає наступати на п’яти світового бренду.

Aerie01

Aerie02

Aerie03

Для реклами білизни «Ейрі» вибрала модель Іскру Лоуренс. У минулому Лоуренс не взяли в модельне агентство, тому що вона не підходила під традиційні стандарти краси. Дівчина була ідеальна для «Ейрі» і її ідеї. Компанія використала це як потужне повідомлення для всіх своїх покупців. Яскрава краса і розмір плюс-сайз надають цій дівчині індивідуальності.

Aerie04

Aerie05

Aerie06

Президент компанії Дженніфер Фоїл вважає, що немає необхідності ретушувати красу. Молодим жінкам всіх форм і розмірів потрібно дати можливість відкрити для себе дивовижні стилі, які найкраще підходять саме для них.

Aerie07

Aerie08

Aerie09

Aerie10

«Ейрі» пропонує жінкам відчути себе впевненими, спокусливими і привабливими незалежно від того, яке у них тіло. Дженніфер Фоїл вважає, що цю ідею потрібно поширювати скрізь. «Для нас важливо, щоб людина комфортно себе почувала в нашій білизні», — говорить президент компанії.

Aerie11

Aerie12

Aerie13

Aerie14

Aerie15

bigpicture.ru





Мітки:



Написати свій коментар

Будь ласка введіть Ваше ім’я

обов’язково

Будь ласка введіть справжній email

обов’язково

Будь ласка напишіть коментар


Загрузка...


Це теж цікаво

Ми у Facebook

BLIK.net.ua © 2015 – 2017 Всі права застережено

BLIK