Звідки береться стоковий одяг?

Стокові магазини як явище на нашому ринку з’явилися трохи більше 10 років тому. Це було продиктовано часом. Люди вже не хотіли одягатися як близнюки. Хотілося чогось новенького, незаяложені. Що таке сток і звідки береться стоковий одяг?

Торгові центри сучасності з їх різноманіттям різних брендових магазинів і конкуренцією між ними були відсутні, а ціни в невеликих бутиках були захмарними, отже недоступними для середньостатистичного покупця. Тому що з’явився на торговому «горизонті» сток у Львові як альтернатива відразу завоював серця численних покупців.

Сток. Що це таке і як він формується.

Слово «stock» в перекладі з англійської означає «запас». Існує 3 способи формування стоку.

  1. Від виробника.
    Це коли певна кількість тканини залишається після пошиття основної колекції та з неї Готується додаткову кількість аналогічних моделей, які продаються оптовим стоковим дилерам за низькою ціною.
  2. Товарні залишки попередньої колекції з брендових магазинів, які також продаються оптовим дилерам.
  3. Частина нової колекції , від якої з яких-небудь причин відмовляється брендовий магазин, також продається дилерам з великою знижкою.

Доцільність цього пов’язана з тим, що нові колекції випускаються один або два рази на квартал. А за рік виходить від 4 до 8 нових колекцій, які як правило не повторюються. Що залишився товар, накопичуючись на складах виробництв і магазинів, заважає нормальній роботі. В цьому випадку власнику бренду вигідніше позбутися незатребуваних залишків.

Плюси і мінуси стокових магазинів.

  1. Ціна придбаних залишків в кілька разів нижче ціни на аналогічні моделі в брендових магазинах. В результаті покупець стокового магазину отримує можливість придбати річ тій чи іншій полюбилася торгової марки в 2, а іноді і в 3 рази дешевше. Наприклад, чоловічі джинси торгової марки «Tom Tailor» у фірмовому магазині коштують близько 1000 грн. Таку ж модель в стоковому магазині можна придбати за 350 — 400 грн.
  2. Абсолютно нові речі, з бирками відповідної торгової марки, на яких вказана ціна в фунтах, євро, швейцарських марках, доларах та інших валютах.
  3. Ці моделі не застарілі, так як деякі торговельні марки останнім часом оновлюють свої колекції з періодичністю 1 раз в два місяці. Вони просто не встигають «постаріти».
  4. Відмінна європейська якість (в поєднанні з низькими цінами). Наприклад, німецька торгова марка «TCM», що випускає чоловічу, жіночу, дитячу одяг і взуття, шкіргалантерею і постільну білизну, одяг для заняття спортом і для сну і багато іншого.
  5. Стокові магазини періодично пропонують сезонні знижки на товар і знижки для постійних покупців.

Мінус стокових магазинів полягає в тому, що часто відсутня розмірний ряд і вподобана річ може не підійти за розміром. Іноді трапляються речі з дрібними дефектами, але це компенсується дуже низькими цінами.

Останні тенденції в розвитку стокових магазинів.

Останнім часом стокові магазини отримали таку популярність, що стали відкривати великі стік — центри, в яких можна купити одночасно одяг і взуття, аксесуари і сумки, нижня білизна, одяг для сну і відпочинку, постільна білизна, подушки, покривала і багато іншого. Це дуже зручно для покупців і суттєво економить час і гроші.

Поява стокових магазинів преміум-класу. Ці магазини торгують тільки ексклюзивним стоком. Що це таке?Ексклюзивним стоком називають товар, вироблений європейськими торговельними марками, які в силу якихось обставин поки не представлені на українському ринку. Тому ціни в таких магазинах на порядок вище.

Торгова марка і країна — виробник.

Часто на бирці в графі «вироблено» вказані такі країни як Індія, Китай, Бангладеш, Туніс та інші країни з дешевою робочою силою. Торгові марки розміщують свої виробничі потужності в цих країнах для того, щоб мінімізувати витрати і, відповідно, зменшити собівартість виробленої продукції. Такі виробництва повністю контролюються компаніями і на якість товару це не впливає.

За кордоном стокові магазини вже давно завоювали популярність серед усіх верств населення. У нашій країні ця популярність зростає з кожним днем. Можна сказати, що гасло всіх стокових магазинів: «Економія повинна бути економною!» В наш час особливо актуальним. Адже купуючи товари в таких магазинах, ви купуєте нові, якісні речі з нових колекцій за низькими цінами.

Фахівці з розвитку бізнесу впевнені, що у стокових магазинів попереду велике майбутнє.
І наостанок, невелике попередження майбутнім і нинішнім покупцям стокових магазинів. Якщо зайшовши в магазин, ви відчули специфічний, досить неприємний запах, значить, в ньому продається не тільки новий товар, але і ношений, тобто це звичайний Секонд Хенд. Будьте уважні і хороших вам покупок!

Магазин


Написати свій коментар

Будь ласка введіть Ваше ім’я

обов’язково

Будь ласка введіть справжній email

обов’язково

Будь ласка напишіть коментар




Це теж цікаво

Ми у Facebook

BLIK.net.ua © 2015 – 2017 Всі права застережено

BLIK