Сексу НІ – вердикт модної індустрі - BLIK.net.uaBLIK.net.ua

Сексу НІ – вердикт модної індустрі




На зміну відвертим і провокативним кадрам, сексу та інтиму прийшли сімейні цінності.

Законодавець моди — модний будинок Versace починає просувати сімейні цінності: героями нової рекламної кампанії стали сімейні пари з дітьми, пише gazeta.ru.

Для роботи над кампанією модельєр Донателла Версаче запросила нью-йоркського фотографа Брюса Вебера, з яким співпрацювала в останній раз 20 років тому: саме він придумав знімати Карлі Клосс і Джіджі Хадід, що входять в список найбільш затребуваних супермоделей світу, в Чикаго.

Ледь не вперше бренд Versace вирішив показати чоловіка і жінку, сім’ю, пару, лідера в звичайному житті – без ретуші та фальші. На чоловічі ролі були запрошені не тільки професійні манекенщики, але і звичайні люди, серед яких є охоронець, який служив в Афганістані, оперний співак і кілька вуличних танцівників.

Головним для Брюса Вебера і Донателли Версаче було показати, що одяг Versace носять сильні жінки, які можуть однаково успішно займати високі посади в компаніях, виховувати дітей, ходити по магазинах:

— Ми знімали, в тому числі, і в супермаркеті, — пояснила Донателла Версаче. Читайте: Мова тіла: 5 сигналів, що жінка вас спокушає

03OTR05-superJumbo_

upload-Dolce_Gabbana_Viva_la_Mamma_2015-pic905-895x505-57518

fakty.ictv.ua





Мітки: ,



Написати свій коментар

Будь ласка введіть Ваше ім’я

обов’язково

Будь ласка введіть справжній email

обов’язково

Будь ласка напишіть коментар


Загрузка...


Це теж цікаво

467 499 176

Ми у Facebook

BLIK.net.ua © 2015 – 2017 Всі права застережено

BLIK