Внучка Ротару стала обличчям модних показів

Внучка Ротару стала обличчям модних показів
2016/11/28Шоу-бізнес

15-річна внучка співачки Софії Ротару продовжує підкорювати світ моди і будувати кар'єру моделі.
Соня Євдокименко стала обличчям рекламної кампанії Fashion Scout Kiev F W 17-18, яка пройде 1-5 лютого в рамках 14-го сезону міжнародного тижня моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days.

Компанію Соні в рекламній кампанії склали три молоді моделі Анна Бабич, Женя Горбаченко та Анастасія Мала. В об'єктиві фотографа Анни Брудно чотири юні німфи приміряли наряди з останніх колекцій Monstra, Nastasia KLIMT, Tatman і Julia Gurskaja.

У минулому сезоні Mercedes-Benz Kiev Fashion Days Соня Євдокименко вийшла на подіум як модель на показі бренду Anna K.

Fashion Scout Kiev міжнародною платформою з підтримки молодих дизайнерів, яка проходить в рамках Mercedes-Benz Kiev Fashion Days. У новому сезоні свої колекції представлять близько 30 дизайнерів з Східної Європи. Платформа Fashion Scout Kiev з кожним сезоном рухається все далі: ми розширюємо географію та збільшуємо кількість представлених брендів. Я бачу стрімкий розвиток молодих дизайнерів протягом останніх сезонів. Нове покоління не приймає рамок і заборон, вони пропускають все через призму свого сприйняття і системи цінностей, які сформувалися в новий час, час глобалізації та інтеграції, говорить Дар'я Шаповалова, креативний директор Mercedes-Benz Kiev Fashion Days. Саме тому вони здатні на більше, знаходяться в постійному русі і пошуку, живуть сьогоденням. Відсутність страху стати "білою вороною" головне достоїнство нової генерації.

bombanews.pro

Загрузка...
Загрузка...

Магазин

Загрузка...