Устаткування для магазину дитячого одягу і його грамотне розташування - BLIK.net.uaBLIK.net.ua

Устаткування для магазину дитячого одягу і його грамотне розташування




Бебі-бум в Україні набирає обертів — за останні 15 років народжуваність зросла в 1,5 рази. Гардероб кожної дитини оновлюється на 80% щорічно: діти ростуть, а їхній спосіб життя дозволяє швидко псувати одяг. Продаж дитячого одягу — ринок перспективний, має стійке споживання.

В умовах конкуренції має значення не тільки якість пропонованого товару і асортимент продукції, що реалізовується, а й його ефективна презентація — грамотна викладка і подача всього, гідного уваги покупця. Барвисті вітрини зі знижками, безумовно, приваблюють покупців. Але повернутися сюди ще не раз їх може змусити тільки неповторний інтер’єр, який створює свій стиль дитячого магазину. Практика показує, що правильно обладнаний торговий зал підвищує ефективність продажів дитячого одягу на 20 — 30%.

З чого почати?

Будь-який бізнес починається з ідеї, позиціонування. Магазин дитячого одягу — це ще не ідея, а напрямок, важливо, що продавати і кому, яким конкретно покупцям. Чим ваш магазин буде відрізнятися від сусіднього дитячого магазину з такими ж середніми цінами і популярними моделями одягу, яке місце в умах покупців він повинен зайняти.

Наступний етап — розробка формату. Якщо є загальна ідея, формат — розмір, асортимент, тип обслуговування, дизайн торгового залу, оцінка обраного місця для магазину — визначити легко. Коли з торговою площею визначилися, готують проект торгового залу і обладнання.

Вимоги до приміщення

Яких-небудь додаткових адміністративних вимог для магазину дитячого одягу немає.Обмеження для одягу новонароджених і дітей ясельної групи стосуються торгових точок на ринках. Санітарні книжки персоналу і сертифікація дитячого одягу обов’язкове, але це вже відносини з постачальниками.

Якщо торгувати в дитячому магазині тільки одягом, то оптимальна площа для такого магазину — 40 — 60 м кв. При додаванні інших категорій товарів — іграшки, взуття — треба уважно вивчити асортимент. У будь-якому випадку, починати з величезних площ в 150 м кв. просто небезпечно — без відповідного досвіду збалансувати асортимент на такій площі неможливо.

Важливими характеристиками магазину буде і форма торгового залу, зручний і добре проглядається вхід в магазин, розмір вітрин, неслизький підлогу.

Відповідальний питання при відкритті магазину — узгодження в держструктурах, де у кожного відомства до магазину дитячого одягу свої вимоги. Росспоживнагляд контролює виконання правил за програмою лабораторного контролю, складених на основі ГОСТів. Пожежний нагляд перевіряє виконання правил «Про пожежну безпеку», прописаних в законі № 69-Ф3, і видає дозвіл на відкриття магазину. Торговий відділ керується «Правилами торгівлі на окремі види товару». Тут особливу увагу приділяють обладнанню магазину дитячого одягу.

Устаткування для магазину дитячого одягу

Магазин, який спеціалізується на продажі одягу для дітей, вимагає оснащення безпечним, якісним та привабливим обладнанням. Воно повинно бути зручним, універсальним, з стійкими, без гострих кутів, конструкціями. Переважно односторонні варіанти стелажів з додатковими кріпленнями до стін. Якщо для зонування простору використовується острівна меблі, треба вибирати моделі з безпечного і міцного матеріалу. Для магазину в 35 — 45 кв. м нове торгове обладнання обійдеться приблизно в 200 тис. рублів. Ще 50 тис. Рублів додасть до витрат купівля оргтехніки, телефону, комп’ютера, принтера, програмного забезпечення і канцтоварів. Звичайно, вартість обладнання безпосередньо залежить від площі приміщення, кількості товару і переваг господаря.

В обов’язковий комплект обладнання для оснащення дитячого магазину входить 8 найменувань:

  • стійка-вішало;
  • вітрини з прилавками;
  • кронштейни настінні;
  • економ-панелі з навісними елементами;
  • стелажі білизняні;
  • примірочні кабіни;
  • дзеркала;
  • манекени демонстраційні.

Вішалки — торгові меблі для магазину, призначена для розміщення одягу на плічках. У класичному варіанті — це конструкція з двох стійок з поперечиною, на якій і розміщують вішалки.Для магазину дитячого одягу можна зробити стійки з плити МДФ, яку зручно декорувати. Крім обов’язкових вимог, що пред’являються до торгового обладнання дитячого одягу (функціональність, безпека), зовнішній вигляд привертає маленьких покупців в першу чергу.

Коротку дитячий одяг можна розмістити на кронштейнах настінних, а на прилавках — шапки та для шкарпетки панчішні вироби, а також одяг для новонароджених. На стелажах зазвичай розміщують білизна і трикотаж.

Психологи переконані, що покупці вивчають вміст прилавків справа наліво, тому максимальний асортимент розташовують в правій частині і в центрі торгового залу, залишивши ліву половину для примірочної зони (дітям з 3-х років потрібна примірювальна!), Дизайнерського прилавка з аксесуарами.

В ідеалі для магазину одягу набувають обладнання з бічними і фронтальними вивісками товару, а також його викладку на полицях. При цьому дуже важливо зробити підсвічування над настінними модульними системами і стійками для одягу для кращої можливості розглянути колір і якість товару. Для кращої орієнтації стійками для одягу, тендерами і вішалками приміщення ділять на умовні зони, де розкладають різні групи товарів. Повсякденний одяг для самих маленьких виграшно виглядає на вішалках, кронштейнах і полицях, а от дорогі дитячі вечірні сукні — тільки на манекенах.

Ось сторінка, де ви також зможете знайти чудовий вибыр кухонь на будь-який смак

Поради щодо оформлення торгового залу

Устаткування магазину дитячого одягу має свої особливості. Перш за все, його має бути достатньо для викладки всього товару, адже багато покупки в таких залах відбуваються спонтанно — плануючи одну покупку, мама вибирає кілька.

  1. Підберіть торгове обладнання так, щоб і великим, і маленьким клієнтам було зручно користуватися. Наприклад, на нижніх полицях можна розташувати товари, цікаві дітям, щоб мамам не доводилося нахилятися. Речі на кронштейнах мають переваги для огляду перед складеними на полицях і економлять час покупця.
  2. Для виграшного виду товару не варто перевантажувати аксесуарами і яскравим дизайном торговий зал — пастельні тони і мінімум декору.
  3. Щоб діти не відволікали мам від шопінгу, варто продумати заняття і для них.Дитячий куточок з телевізором і мультиками, цукерками і водою дозволять батькам затриматися в магазині надовго.
  4. Збільшить обсяг продажів також наявність відділу іграшок в магазині одягу.Невеликі кошики можуть стояти прямо біля каси на підлозі. Товари імпульсивного попиту доповнюють покупки постійно.
  5. Обов’язковими аксесуарами всіх магазинів одягу є манекени для демонстрації новинок сезону — верхнього одягу.
  6. Габарити і розміри обладнання дитячого магазину повинні відповідати цільовій групі клієнтів, забезпечувати всім вільний прохід та доступ до товару.
  7. Колірна гамма також повинна бути продуманою. Непогано, якщо вся торгова меблі виконані в одному стилі барвистих, але не строкатих тонів, так як дитячий одяг зазвичай випускається в яскравих кольорах і на тлі меблів повинна вигідно виглядати.

Правильний вибір обладнання забезпечить комфорт і покупцям, і персоналу, а значить і ефективної торгівлі в цілому. І не варто боятися конкуренції — якщо у магазина є своє обличчя і свій покупець, серед інших він не загубиться. Якщо не пошкодувати сил і часу, правильно вибудувавши всі етапи, можна отримати гарний і успішний бізнес.







Написати свій коментар

Будь ласка введіть Ваше ім’я

обов’язково

Будь ласка введіть справжній email

обов’язково

Будь ласка напишіть коментар


Загрузка...


Це теж цікаво

467 499 176

Ми у Facebook

BLIK.net.ua © 2015 – 2017 Всі права застережено

BLIK