Huawei, Oppo і Vivo контролюють п’яту частину світового ринку смартфонів





Після досить слабких результатів в першому кварталі 2016 року світовий ринок смартфонів повернувся до помірної позитивної динаміки. Згідно з даними дослідницької компанії Counterpoint Technology Market Research, поставки комунікаторів в квітні-червні зросли на 3% в річному численні і досягли 360 млн штук. Експерти відзначають, що практично всі випущені сьогодні мобільні телефони є смартфонами.

У Counterpoint також з’ясували, що десять найбільших виробників смартфонів забезпечили 70% від сукупного обсягу ринку в натуральному вираженні. Лідером галузі залишається Samsung: у минулому кварталі вона відвантажила 77 млн апаратів, поліпшивши результат річної давності на 3,4%. Частку південнокорейського вендора фахівці оцінили в 21%. За ними йдуть смартфони Apple та сматрфони Huawei

У другого за величиною смартфонного бренду — Apple — поставки впали на 15%, до 40,4 млн штук, з урахуванням чого частка цієї компанії становила 11,2%.

Далі йдуть китайські виробники — експерти підкреслили, що представники КНР зайняли в рейтингу сім з десяти позицій і в сумі контролювали третину світового ринку смартфонів. Крім Samsung і Apple в списку була лише ще одна компанія не з Китаю — це восьма за рахунком LG, поставки смартфонів у якій вимірювалися 14,1 млн штук, а частка — 3,9%.

Найбільш вражаючі результати серед китайських брендів показали компанії Oppo, Vivo і Huawei: за темпами зростання вони випередили всіх інших вендорів, а їх сумарна ринкова частка наблизилася до рекордних 20%.

Huawei, яка посіла третю сходинку, поставила 32 млн смартфонів або близько 9% від сумарного обсягу випущених апаратів. У порівнянні з минулорічними її показники піднялися на 4,9% і 0,2 процентних пункти відповідно.

Oppo і Vivo, замкнувшие п’ятірку лідерів, наростили відвантаження на 134,7% і 61,6%, до 23 і 16 млн штук. З огляду на це частка вендорів вимірювалася 6,4% і 4,4% (рік тому — 2,8%).

Проаналізувавши ситуацію з точки зору виручки, фахівці відзначили, що обсяг смартфонів галузі в грошах не змінився і причиною тому — зміцнення китайських брендів , які пропонують більш доступні за ціною апарати.

Під тиском тренда середня продажна ціна смартфонів знизилася і у лідерів ринку Apple і Samsung — на 13% і 10%. Якщо раніше ці два вендора збирали дві третини всієї виручки в галузі, то в минулому кварталі на їх частку припало трохи більше половини від загального обсягу продажів смартфонів в грошах (29,3% — у Apple, і 22,7% — у Samsung).

У той же час Huawei, Oppo і Vivo наростили продажі на 84%, 152% і 66%, в результаті чого їх сумарна частка у виручці перевищила 20%.








Написати свій коментар

Будь ласка введіть Ваше ім’я

обов’язково

Будь ласка введіть справжній email

обов’язково

Будь ласка напишіть коментар


Загрузка...


Це теж цікаво

Ми у Facebook

BLIK.net.ua © 2015 – 2017 Всі права застережено

BLIK